Alla inlägg under juli 2009

Av lwgc - 30 juli 2009 13:30

idag så har jag nått 53.8kg, jag har även ätit mer än vanligt.

9 fiskpinnar och 65 gram nuudlar.och ½ liter färska ärter.


har fått motion genom att skura golven och städat huset, men även dansat, men känner mig sjuk så har int kunnat göra så mycket.


ångesten kom efter en stund med. men sitter o kämpar emot,

Av lwgc - 29 juli 2009 13:33

här är lite thinspo summer.


dagens motion har varit i stort sett att gå runt i stan, Dansen fick ta över mot kvällen, ätit ätit vad har jag ätit 5 delikatbollar skammligt men gott, några hot chili crackers, mer minns jag int.

Av lwgc - 22 juli 2009 18:25

like, yeah,

detta går inge vidare alls, jag är för depprimerad,

så jag tröst äter eller slutar äta helt,


har varit med BF nu i 3 dagar, kom hem idag,



åt igår en stor pytts med makaroner och köttsås,

idag nudlar, + frukost båda mornarna,


nu har ångesten kommit fast mig, och jag vill bara gå och spy upp allt som går. men jag vill inte.

sitter och fixar på min nya blogg istället för att tänka på ångesten så mycket.


men måste gå  cya, komm ihåg, ni kan emaila mig, elle rkommentera om ni vill veta nått.

Av lwgc - 18 juli 2009 14:32

har int hänt så mycket på sistone, dålig uppdatering i know.


har gått ner lite till, men int så värst mycket.

igår så tvingade min bruur me dmig till Hese, där blev det en ca en ateria. (Y) spy känslan kom fram igen, men jag höll det inne.


annars har det int blivit  så mycket förändringar , jag åt idag 2 mini weetabix, det var helt okey,


puss

Av lwgc - 12 juli 2009 15:43

idag så mådde jag så skit efter natten ( skriver varför på min andra blogg )

så idag var jag ut o gå, och det slutade med att jag joggade och sprang i 2 timmar.


och fyfan vad skönt det var.

 kmr försöka orka mig dit flera ggr och röra på mig.


tränar du nånting?
vad gör du?
och vart är du?

Och hur ofta?


puss.

Av lwgc - 11 juli 2009 15:39

otroligt så har jag lyckats gå ner till 118 lbs på 1 vecka, på söndagen/måndagen hade jag 123.2 lbs.


och för att fira detta så ät jag 130 gram på 1 gång, vanligtvis äter jag bara 65 gram så,  wohoo för mig. jag fick ner det med.


annars finns det int så mycket jag kan berätta.

hadebra<3

Av lwgc - 10 juli 2009 21:06

Av lwgc - 6 juli 2009 15:14

nu har det gått en tid igen. och jag har int helt enkelt haft tillgång till en dator, men det ända som har hänt är att jag varit med min pojkvän som tvingat mig äta. så jag har gått upp helt massor, dieten med dom kokta äggen var int för mig .


jag var hos pojkvännens farsa 1 vecka ungefär, och sen var jag  med pojkvännen i hans lägenhet och där så måddes jag äta nästan helatiden. och jag gick upp i vikt. jag gick upp ungefär 3 kg,  så det är bara att börja träna mer igen.


men vågen visar mindre igen, jag var uppe i 56.4 kg när jag kom hem nu visar vågen 55.2 kg.


Presentation

Omröstning

Har du nån gång bantat?
 Ja.
 Nej.
 Håller På Nu.
 Nej för ung .
 Nej, älskar min kropp som den är.
 Nej, men skulle vilja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards