Alla inlägg den 5 juni 2009

Av lwgc - 5 juni 2009 18:07

 Detta är det första receptet jag lägger ut. detta recept kommer vara lite slarvigt, men ni få testa er fram lite.


Tonfisk sallad


* tonfisk

* sallads blad

* Tomater

* Gurka


detta är ett original recept på Tonfisk sallad, man kan även ha kokade ägg med om man vill, dressing, pasta, ärter, majs , ja de mesta vad man tycker om.





Av lwgc - 5 juni 2009 17:53

Dagens mat hittils är : *tatadiida*  Tonfisk sallad.


Mina föräldrar ville ut o köpa mat idag, och jag visste int vad fan jag sku välja som int ändå var så mycket. så hittade en sallad jag gillar,

portionen som jag fick var så stor, så glad att vi tog det hem, för nu har jag det jag int klarade av att äta i kylskåpet.


jag har ätit 2 ggr av portionen idag redan, och efter att jag ätit andra portionen så började jag må så illa, att jag bara sprang på wc och väntade att det skulle komma up. suprice suprice. får ta det lite mindre med maten igen.

Presentation

Omröstning

Har du nån gång bantat?
 Ja.
 Nej.
 Håller På Nu.
 Nej för ung .
 Nej, älskar min kropp som den är.
 Nej, men skulle vilja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards