Alla inlägg den 25 juni 2009

Av lwgc - 25 juni 2009 23:27

Idag har jag int alls kännt nån hunger eller nått.

 varit på stranden och ut och gå, var int ens en timme på stranden, men sen när jag sku hem, kom ångesten. jag vet int ens varför den kom jag bara gick och mitt i allt ville jag trycka fingren i halsen.


det är iunt första gången den ångesten kommer. men den var så stark att jag hade inget val. så sen var man i skogen och spydde med andra ord.


hade druckit mycket så det var mest vätska som kom upp.

har vägt mig hela jävla dagen, har blivit me ro mer beroende va vågn på senaste tiden, väger mig nästan hela tiden. som minst vägde jag idag 53.1kg som mest vägde jag 53.4 kg


sen har jag även varit i bastun idag, därförbränne rman lite kalorier med, vilket är skönt, me ndet blev så varmt för mig idag att jag höll på svimma.


ni ska även få en bild snart bara jag hinner, har haft lite fullt upp idag o så. 

men nu ska jag nog börja gå i sängs, godnatt alla läsare <3

Av lwgc - 25 juni 2009 23:22

är det överhuvudtaget nån som läser denna blogg?


- Vem? ( namn? ålder? bor? blogg? )

- varför?

- hur hittade du den?


svara <3

Presentation

Omröstning

Har du nån gång bantat?
 Ja.
 Nej.
 Håller På Nu.
 Nej för ung .
 Nej, älskar min kropp som den är.
 Nej, men skulle vilja.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards